wtorek, 11 października 2011

Jesienne owoce


Jesień przyszła z całą pewnością. Nie dało się nie zauważyć.
Zanim zrobię jakiś czas temu zapowiadane pełne kolorów zdjęcia pewnego przedmiotu jakiś czas wykonanego, pokażę Wam jesienne kafelki - obrazki. 
Kojarzą mi się z ciepłą, pachnącą ciastem kuchnią. 
:)
Kafelki można znaleźć w galerii Decobazaar





A kolorowe fotki?
Za jakąś chwilę. Koncepcje zmieniają mi się jak w kalejdoskopie, ostatnio wpadła mi w ręce pewna gazeta w której mała fotka ogromnie mnie zainspirowała. Mam nadzieję że plan się uda :D




A tak bywa jesienią za moim oknem i na parapecie tego okna :)


9 komentarzy:

  1. Perfekcja! Każdy owoc ma ogonek!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A można sawiać na nich gorące coś, np. kubek, mały garnek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyna - dziękuję :)

    Anonimowy - raczej nie. mają haczyk przyklejony z tyłu przez co położone na stole nie leżą płasko. na dokładkę nie są poszkliwione w całości. zabrudzenia od kubka czy garnka mogły by stanowić problem.
    oczywiście można zrobić takie bez haczyka i poszkliwione po całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, bardzo ciepłe i takie domowe. Podoba mi się ich pobudzający wyobrażnię minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kafelki, urocze....
    i beretka w gwiazdki też cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam bardzo :)

    Aniu - strasznie lubię gdy można coś prostą kreską, kolorem określić i wiadomo co to jest.

    OdpowiedzUsuń