czwartek, 13 października 2011

Kołnierzyk i trendy ;)

Powstał kolejny kołnierzyk.
Po zeszłorocznym lnianym i fioletowym przyszedł w końcu czas na bardziej biżuteryjną formę kołnierzyka. Chodziło mi to po głowie już od dawna i wczoraj w końcu wylazło na wierzch i stało się czymś realnym. Pierwszy skończyłam dziś. Łapiąc ostatnie chwile z naturalnym światłem zdążyłam jeszcze zrobić niezbyt dobre fotki (statyw i wężyk były konieczne - już tak ciemno było). 
Ale miałam ogromną ochotę dokończyć proces: myśl - kombinowanie/projektowanie - wykonanie - fotki.
Drugi kołnierzyk w trakcie roboty.
Ten, z fioletowego aksamitu, ozdobiłam metalowymi "cekinami", koralikami a podszyłam jedwabiem w kolorze miodu. 



A trendy?? 
Przeglądając wrześniowe wydanie Elle ubawiłam się z tego, że udało mi się trafić w zimowe trendy.
Gabrielą, i dzisiejszymi, i przyszłymi kołnierzykami.
Kołnierzykami to może nawet trend wyprzedziłam ;>
hłe, hłe ostatecznie ta myśl pęta mi się po głowie od ponad roku.

ooo tak.... bo ja namiętnie śledzę co modne i oczywiście nadążam ;)



6 komentarzy:

  1. Fajny przypomina mi kołnierzyki Be-be z dzieciństwa. Najbardziej podoba mi się różyczka zapięcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię u Ciebie tą drobnicę koralikową.Można by rzec iż z zagorzałej przeciwniczki stałam się wielbicielką...chyba mi w głowie jakąś klapkę otworzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję.

    Zdolność-tworzenia - nie wiem czy pamiętasz moje pierwsze kołnierzyki - też mi lata dziecinne przypominały i na takich się wzorowałam :D

    Anija - koraliki dają dużo możliwości. Ostatnio ich namiętnie używam choć kiedyś wcale za nimi nie przepadałam. sama lubię poznawać nowe techniki żeby klapki cięgle się otwierały, żeby nie zamierać robiąc ciągle to samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba mam podobnie jak Anija, też kiedyś stroniłam od koralików, bo to świeci i jakieś takie fu, a teraz jak oglądam Twoje prace, to oczka mi się świecą i nachodzi mnie ochota na obkoralikowanie czegoś:) słowem - inspirujesz, zdolna kobito!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kołnierzyk:)
    Generalnie, idea "kołnierzykowa" jest bardzo kobieca, niezależnie od zastosowanego materiału.

    Np, w moich pracach, stosuję biżuteryjne zestawy:
    kołnierzyk i mankiety! Kołnierzykowe są kolie, mankietami zaś dwie bransoletki:)
    polecam!
    i pozdrawiam
    iwakoz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ebris - jak mi miło!
    a koraliki nie wszystkie się świecą, nie wszystkie są paskudne a wręcz niektóre są wyjątkowo piękne :D

    Iwakoz - mankiety mówisz.... zasiałaś mi pewną myśl w głowie, a właściwie to przywróciłaś.... już jakaś koncepcja w ten deseń mi się po głowie pętała ale to było z 10 lat temu... :D
    idę zobaczyć Twoje :D

    OdpowiedzUsuń