wtorek, 23 września 2008

cudowronek



na, mam nadzieję, dobry początek "cudowronek" - naszyjnik

10 komentarzy:

  1. o właśnie o tym typie naszyjnika mówiłam, że mi się kojarzy z pawiem. tzn nie konkretnie o tym, ale o takim podobnym z jednym piórkiem. ale ten też niczego sobie. chyba już wiem co i na jaką okazję u Ciebie zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D
    cudowronek (inaczej to rajski ptak) jak i paw ciepłolubny ptaszek ale ciut mniejszy

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny! i jakie piękne kolory... aaaaaaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalne podejście do tematu ... jak zwykle zachwyca wszystko: forma, kolor i kształt ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Niby skromny, a jaki tajemniczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. to znowu ja :). zostałaś wkręcona w intrygę ;) [zajrzyj na moją stronę :)]

    OdpowiedzUsuń
  7. maleńka, boskie ptaszysko. dobracowane w kazdym calu :)

    OdpowiedzUsuń