środa, 23 października 2013

turkusik niewielki

 

Jakim cudem już jest koniec października?? Jakim cudem jesień już tak zaawansowana (w ciągu jednej nocy spadły wszystkie liście z mojego drzewa), przecież niedawno ledwo się zaczynała....

Dawno nic nie pokazywałam ale wcale nie oznacza to że się obijam.
Pracuję, nowe rzeczy robię, własnie piecyk wypala kilka nowości.

A dziś mam do pokazania niewielki naszyjnik.
Zrobiony jakiś czas temu, ale jako że miał być prezentem, musiałam chwilę odczekać by niespodzianka była pełna.




Ceramiczny liść - ornament w oprawie koralikowej, podszyty jedwabiem, zawieszony na łańcuszku.



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :D chyba duży do nowej właścicielki by nie pasował. nawet zastanawiałam się przez chwilę czy i ten nie będzie zbyt rozbudowany.

      Usuń
  2. ładniak :)
    [ale nie ma MAKR!] ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D

      niema MAKR. owszem. MAKRA się nie zrobiły ;))
      (ciii tylko mnie nie wydaj!)

      Usuń