niedziela, 17 grudnia 2017

Na chrobotkowym pagórku.


Przy fotografowaniu tego grzybka nie musiałam szukać pleneru. Dokładnie wiedziałam gdzie chcę iść. Bo las po którym chodziłam znam dość dobrze i wiedziałam że właśnie na tym pagórku jest sporo chrobotka. Chrobotek to ten bajkowy szary porost. 



Tak pomyślałam że będzie temu grzybkowi pasowała ta szarość. 


Grzybek w niebieskim kapeluszu był od samego początku jednym z moich ulubieńców w tej serii. Napracowałam się przy robieniu takich blaszek ale już kombinuję jak robić jeszcze subtelniejsze. 


Wzrost ok 5 cm. Średnica kapelusza niecałe 4 cm.






2 komentarze:

  1. Turkusowa rodzinka powiększa się :). Blaszeczki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja lubię turkusowy kolor.
      Dziękuję pięknie 😊

      Usuń