wtorek, 30 stycznia 2018

Jasny.


Szukam pomysłów na pokazanie Wam kolejnych grzybków w inny sposób niż wcześniej i tym razem jasnego, kremowego grzybka z bladozielonym kapeluszem "zasadziłam" w czarnym piasku, w kamiennym świeczniku. Papier, który jest w tle (prosto z Galerii Papieru) też udaje kamień.

Pamiętam, że świetnie się bawiłam robiąc grzybowe blaszki i fakturę na nóżce. Do tej faktury nawet specjalnie wycięłam sobie drewniane narzędzie.



Wysokość całego grzybka - 4,2 cm
Średnica kapelusza - 2,7 cm.




2 komentarze:

  1. Były jajka Faberge, teraz są grzybki Karoliny G. :))).
    A grzybek i "doniczka" jakby dla siebie stworzeni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D no do jajek to mi daaaaleko!

      Grzybek i "doniczka" ładnie mi się zgrały kolorystycznie - musiałam to wykorzystać.

      Usuń