wtorek, 17 lipca 2018

Zielony muchomor.


Muchomory są bardzo malownicze. 
Nie mogło i w tej grzybowej serii kilku przypadków zabraknąć. Na początek chcę pokazać wam zielonego. 
Na potrzeby zdjęcia zamieszkał na chwilę w moim, przywiezionym z warsztatów w Woziwodzie, słoju z paprotką.
Jak widać i mech i paproć nieźle sobie radzą.
A w tle wystąpiła kolejna z moich paprotek. Spotkałam ją w którymś z wielkich sklepów budowlanych. Zamęczoną, zmaltretowaną, za jakieś drobne pieniądze. Widać było że jeszcze walczy więc postanowiłam dać jej szansę. Po miesiącu u mnie wygląda o niebo lepiej. 


Muchomor ma wszystko co powinien mieć porządny ceramiczny muchomor. Ma kropeczki na dekielku, pod spodem blaszki i kołnierzyk oraz "skarpetkę". 


Wyrósł na 6 cm w górę. 




4 komentarze:

  1. Cudowny ten grzybek. Aż nie wiem czy bardziej mi się podoba on sam, czy zdjęcia, czy pomysł na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi bardzo się podoba że nie wiesz :D bo to oznacza że wyszło mi tak jak chciałam. Fajny grzybek i fajne okoliczności ;)_

      Usuń
  2. Człowiek od razu czuje się zrelaksowany :)

    OdpowiedzUsuń