niedziela, 11 sierpnia 2013

9.90. na zielono


9 "dużych" zielonych kafli z liśćmi (motyw o ile dobrze pamiętam z japońskich tkanin)
90 małych kostek. bardzo ciemno brązowych z metalicznym połyskiem. 

zdjęcia bardzo mało zadowalające ale kompletnie nie mogłam sobie z tym tematem poradzić. a to się odbija światło (filtry nie pomogły) a to kolor gdzieś umykał a to łaciatość która w naturze wygląda fajnie na zdjęciach zaczyna być chorobliwa.




na koniec muzyczka z niezbyt odległego ode mnie stoiska 


Piotr Dąbrowski - http://ojta.net/  - gra na instrumencie o wdzięcznej nazwie "logdrum" lub w wersji niemieckiej jeszcze bardziej uroczo "schitztrommel"




(najświeższe jarmarkowe fotki na FB. całość pewnie zgromadzę później w jakimś wpisie na blogu)

11 komentarzy:

  1. Oj, zawsze przyprawiasz mnie o zachwyty, czy to wisiory, naszyjniki, czy inne cuda... ale chyba najbardziej kocham właśnie Twoje kafle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję.
      miałam przez chwilę dość robienia kafli. ale odkąd wymyśliłam sobie na nie nowe sposoby znów mnie to bawi.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja byłam na jarmarku, i widziałam, i choć nie kupiłam, to się niesamowicie zachwyciłam. Ach! Piękne kafle i biżu i grzybki i rybki... I Zamarzył mi się taki liściasty motyw na ścianie. Więc jak już będę kiedyś, jak mówi mój mąż - "duża i bogata" i przyjdzie mi urządzać sobie mieszkanie...
    Kiedyś:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka tworzysz! pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń