czwartek, 1 sierpnia 2013

10 x szczęście


A gdyby tak znaleźć trzy złote rybki. To życzeń już dziewięć. Szczęście razy dziewięć ;)
A na koniec będzie jeszcze piosenka z jedną szczęśliwą gwiazdką. 
Razem dziesięć.



Rybki to oczywiście małe formy zainspirowane netsuke.




Rybka pierwsza, największa, z "wąsem"





Złota rybka zwinięta 





Rybka trzecia.





Trzy rybki - jak widać w stosunku do mojej dłoni - niewielkie. 


A na koniec piosenka.
Z mojej osobistej płyty miesiąca. 
Cały miesiąc przygotowań  do jarmarku przy tej płycie. 
;)


biegnę! otworzyć mój kramik z rybami. 
jak zwykle spóźniona.


6 komentarzy:

  1. O, rybki, rybeńki, złote nie złote - fascynujące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. córka zobaczyła rybki i zapytała czy te rybki są naprawdę złote...takie sugestywne
    a piosenka odmieniła mój dzień-chodziłam i nuciłam i już tylko się uśmiechałam
    perełki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nucę ciągle, od miesiąca, chodzi za mną i mnie cieszy :D

      dziękuję.

      Usuń