piątek, 19 lipca 2019

Na kłopoty z Królewną.


Lustereczko powiedz przecie
kto jest najpiękniejszy w świecie.

Czasem dopadają człowieka różne problemy. Są na nie różne sposoby. Gdyby przypadkiem dopadły Was problemy z jakąś bladolicą, kruczowłosą Królewną to pamiętajcie że nawet w tak trudnej sytuacji można próbować coś zrobić.

;)


A teraz już bez żarcików - nowe, ceramiczne muchomory doczekały się zdjęć.
Tu we wpisie z zeszłego roku można zobaczyć jak można takiego muchomora wykorzystać -> Zielony muchomor.

Nowe muchomory trochę bliżej:
Muchomor czerwony z wypukłym kapeluszem i odrobiną zieleni na blaszkach






Muchomor czerwony z płaskim kapeluszem i brązowymi akcentami





Wyobraźcie sobie że planowałam muchomorom zdjęcia nawiązujące do Królewny Śnieżki już od jakiegoś czasu. Zielona buteleczka z trucizną, czaszka dla podkręcenia klimatu (ulepiłam ją w szkole na zajęciach z ceramiki), jabłka. Muchomory wypalone, tylko robić fotki.
Gdzieś po drodze, szukając całkiem czego innego, wpadłam do "lumpeksu". Trafiłam na hebanowe lusterko w którym szybkę bardzo malowniczo naruszył czas. 
Idealnie wpasowało mi się w zdjęcia i pewnie jeszcze nie raz się pojawi.




2 komentarze:

  1. Muchomorki przepięknej urody. Podziwiam Twoją dokładność w odzwierciedlaniu każdego drobiazgu charakterystycznego dla rzeczy którą wykonujesz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Te drobiazgi to dla mnie doskonała zabawa.

      Usuń