wtorek, 10 stycznia 2012

rekordowa zaległość ;) czyli fascynator dla Agnieszki

fot. Andrzej Makowski 


Zamówiono u mnie fascynator na ślub. Niedawno. A wczoraj przypomniał mi się taki który zrobiłam.... pod koniec maja 2010 roku. Miałam go pokazać.... najpierw czekałam na fotki ze ślubu, wesela a potem czas mi się rozlazł. 
Więc dziś w środku zimy (nawet spadło troszkę śniegu !! ) mam dla Was trochę letnich klimatów.
Na głowie Agnieszki opaska ozdobiona kwiatami z tkanin i wstążek składanymi osobiście, gęsimi piórkami - których osobiście od gąsek nie pobierałam, woalką haftowaną w białe i zielone groszki.
Jeśli znajdzie się zdjęcie na którym Aga miała woalkę puszczoną luzem dołożę je. Na razie tylko woalka pojawia się na fotkach moich. Dla wygody została podczas imprezy podpięta wsuwkami też ozdobionymi kwiatkami.

fot. Andrzej Makowski 


W tle "baletuję" sobie w najlepsze - ależ to był ślub!! i wesele!!
i poprawiny!!....
:D

 fot. Andrzej Makowski 
                                                                               

10 komentarzy: