wtorek, 17 stycznia 2012

szkic zimowy


Zaczęło się od tego że w końcu spadł śnieg. Wróble sikory i inne drobiazgi szaleją przy karmniku w ogrodzie sąsiadów, skaczą po gałązkach.... zaczęłam sobie szkicować ptaszki na kartce papieru.... a potem pomyślałam że taki szkic nitką na materiale można zrobić. Bez przenoszenia rysunku, tak po prostu pójść na żywioł. Poszłam, żywioł jeszcze trochę muszę opanować ale z pierwszych efektów czuję się całkiem zadowolona. 

Ptaszek "narysowany" nićmi na jedwabiu. Broszka.


Nic na to nie poradzę ... znów na szaro a to nie koniec. Będzie więcej szarego :)
Poniżej szkice od których się zaczęło.


i zima zamglona.


Ciekawa jestem co myślicie o takim szkicu. 

20 komentarzy:

  1. bardzo. bardzo bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie fantastyczna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamuniu... Jak zwykle zaskakujesz Karolino i to w bardzo pozytywnym sensie. Niezmiennie jestem pod wrażeniem twojej kreatywności i talentu do urzeczywistniania pomysłów.

    Ten wyhaftowany ptaszek jest śliczny. Cała broszka świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale uwieczniasz tematy i wydobywasz ze zwykłego szarego koloru piękno. Urocza broszka. Ja tylko bym ją dała w pionie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D dziękuję bardzo.

    Antilight - ale ona jest w pionie chyba najbardziej jak może. :D
    owal raczej w pionie, ptaszek głową w dół.... no chyba że Ci chodzi o ten drugi pion ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny szkic i niesamowita broszka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo kurcze! Myślałam, że to glina :) Bardzo misterna robota

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Pomysł ze "szkicowaniem" nicią genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna!
    na tym sweterku wygląda świetnie
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co bardziej mi się podoba, broszka czy szkice.
    Widać szara zima, może być bardzo kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  11. prezentuje się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to u ciebie wszystko dopracowane do najmniejszego detalu... cudnie... rozmarzyć się można
    podoba mi się i brosza i szkice do niej:))

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Wam bardzo :D

    Zdolność-tworzenia - jak pewnie sama wiesz inspirujące może być wszystko. czasem nawet zwykła rzecz nagle otwiera jakieś klapki w głowie i się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna broszka. dobry talizman na zimne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Równie piękny ten rodzaj rysunku co rysunki ceramiczne. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest absolutnie przepiękny, subtelny, bardzo klimatyczny... podziwiam Twoje umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkicuj kochana szkicuj. Ja zmiękłam. PIĘKNY!!

    OdpowiedzUsuń