poniedziałek, 10 października 2011

Gabriela


Gabriela jest "odrobinę" retro.
Lubi plisowane spódnice, berety...

Beret ufilcowany z delikatnej wełny (nie gryzie, nawet w czoło!) haftowany w gwiazdki.
Zdjęcia poniżej już czarno białe nie są :) takie są kolory berecika.



Gabriela lubi również naszyjniki "perłowe" i kwiaty.
Naszyjnik z koralikowego węża, zapinany na guzik z masy perłowej, ozdobiony jedwabnym kwiatem.
Kwiat ma zapięcie może zatem być samodzielną broszką. 
(te zdjęcia też czarno-białe nie są :))


Jak Wam się podoba Gabriela?


Na zdjęciu występują również kolczyki od Werki, a na manekinie moja zdobycz - oryginalna sukienka z lat 60.
....
Pożyczonemu manekinowi nie będę nic zarzucać - cieszę się, że u mnie jest, ale przyznam.... marzy mi się taki piękny manekin, ładnie u góry wykończony, drewniany, lub obity lnem.... ech... :D
....
Ciekawe czy ktoś się domyśli dlaczego Gabriela ;)
....
Jeśli wcześniej niczego innego nie zrobię, jeśli nie będzie jakiejś depresji to następnym razem będzie kolorowo.
:)

10 komentarzy:

  1. Oj bardzo, bardzo mi się podoba :) Cała Gabriela, jej berecik i naszyjnik - cuda :) Berecik bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna jest ta Gabriela. Stylowa i bardzo retro. Uwielbiam takie kobiety:-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nastrojowa kompozycja:) Gabrieli i Jej dodatków.
    Całość, tajemnicza, jesienna i kobieca:)
    pozdrawiam
    iwakoz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Karolino! Co za elegancja i szyk. Bardzo ładnie Ci w berecie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. Uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. :D bardzo Wam dziękuję.

    mia_mi - zgadłaś. ciąg skojarzeń taki miałam. pewnie odległe to wszystko ale została Gabrielą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i dystyngowana. Podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam (wiem, powtarzam się, ale co poradzę) Twoje stylizacje! Gabriela (niestety nie wiem, dlaczego Gabriela) idealna.. Każdy szczegół - od beretu cudnej urody (a nie lubię beretów, ten śliczny!) po naszyjnik i kwiat.. Wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. :) dziękuję.

    Tobatko to takie bardzo luźne skojarzenie z pewną Panią Coco ;)

    OdpowiedzUsuń