poniedziałek, 27 lutego 2012

z powodu okrągłości powrót do przeszłości ;)

Dziś "na tapecie" majoliki, pewnie wieczorem uda mi się je pokazać bo zbliżam się ku końcowi. 

Wczoraj uświadomiłam sobie nagle, że wykonałam na blogu 300 wpisów i tak jakoś zachciało mi się zajrzeć do najstarszych ze starych "fotek" moich produkcji jeszcze z czasu "przedblogowego" (tego nawet na starszym blogu nie znajdziecie!! ;) jeśli ktoś w ogóle wie że taki był ) - chcecie zobaczyć jakie "kwiatki" znalazłam? :D

o takie na przykład :)
ciekawe czy ktoś zgadnie w którym roku to zrobiłam 
:D 


5 komentarzy:

  1. o, jejku 2006?
    Widzę poniżej te koszmarne zaszyfrowane literki i prąd mi przebiega po plecach. Bloger mnie zniechęca i oczy wyślepia.eed

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie chyba coś pozmieniali - te literki są koszmarne!!

    miło mi że się przełamałaś :D

    jeszcze nie zdradzę który to rocznik.....
    rety ciekawe czy dam radę sklecić jeszcze dziś ten wpis.... część fotek gotowa a reszta leży i kwiczy bo własnie mnie dopada jutrzejszy spadek ciśnienia atmosferycznego.... więc ściemniam straszliwie.....

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest w ceramice zrobione? Sliczne. Ja nawet nie bede z datami strzelac, poczekam na rozwiązanie zgadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja strzelam w 2004!:D
    a literki są okropne, ostatnio blogger z nimi szaleje i czasem po 2-3 razy wpisuję, bo odczytać się tego dziadostwa nie da:/

    OdpowiedzUsuń
  5. ha nikt nie zgadł! tak jak podejrzewałam.
    obrazek jest mniej więcej z 2000 roku. przynajmniej wtedy fotka wylądowała w komputerze.

    Antilight - to jest właściwie malowane na szkliwie.

    Ebris - mnie też to denerwuje. przez chwilę na FB też się takie pojawiały.
    jak zazwyczaj mam w sobie wiele spokoju to to mnie do furii niemal doprowadza ;>

    OdpowiedzUsuń