środa, 16 maja 2012

lubię :)



Co jakiś czas na jednym z moich ulubionych blogów jego autorka Ania zamieszcza posty o tym co lubi....
pozazdrościłam jej już dawno a teraz niecnie papuguję.
Bo czasem chciałabym się podzielić tym co mnie ucieszyło, co mi się spodobało a nie tylko własne produkcje pokazywać ;)

na początek zatem:

* Lubię Truskawkowego Bloga Ani :)
za zdjęcia, za teksty, za lokalizację, za pyszne przepisy, za prodiż i inne drobiazgi.

* Lubię prace Olgi Kowalskiej z Batikarium, którą najpierw znalazłam na Deviantart a wczoraj również na FB.
Lubię bo po przodkach i z własnych doświadczeń mam słabość ogromną do batiku i indonezyjskich motywów.

* Lubię zdjęcia Marianne Priest  a najbardziej te "stare".


* Lubię przeprowadzać małe eksperymenty w kuchni....


a wyjątkowo lubię gdy te eksperymenty ktoś ze mną przetestuje :D...


...a już rozpustą jest gdy przy okazji dla mnie też jest niespodzianka :) (dostałam bajkę o gęsi. mojej choć już nie mojej gęsi. niedługo do tego wrócę i bajkę zacytuję)


* Lubię maj bo ogródek się zieleni niesamowicie.


* Lubię jak kwitnie bez.

* i jutro też lubię. A co mi tam.


O tym czego nie lubię nie napiszę.
:)

2 komentarze:

  1. fajne rzeczy i nierzeczy lubisz :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      też pozdrawiam. też ciepło.
      ciepło się przyda.... przynajmniej na tej mojej Zimnej Północy :D

      Usuń