poniedziałek, 11 marca 2013

Dwa przysypiające Smoki.


Historia Smoków zaczęła się jeszcze w zeszłym roku.
Miały być po prostu męskie koraliki na szyję ale takie zahaczające o klimaty japońskie....
i nagle w mojej głowie rozszalały się smoki, myśl o netsuke, itp, itd....
zamiast jednego smoka powstały trzy.
Smok Mały, Smok Senny zwany czasem Pękatym i Smok Nielogiczny który to nie dość że mu logiki brak to ma bąbelki powietrza w szkliwie więc nie doczekał się uwiecznienia. 



Smoki są trójwymiarowe, przestrzenne zatem odważyłam się nakręcić im filmy i na dokładkę odkryłam możliwości edytowania (wcześniej nie grał format moich filmów z programem a teraz łatwizna ;) ) więc zaszalałam.

Film o Smokach Dwóch:






Smok Mały:



Film o Małym Smoku:






Smok Senny zwany Pękatym:




Film o Sennym Smoku:






Jeszcze tylko kilka szczegółów:
Smok Mały - 2,5 cm długości, średnica ok 2 cm
Smok Senny - 4 cm długości, średnica ok 2,5 cm

Oczywiście ciekawa jestem co myślicie o smokach, o moich "produkcjach" filmowych....

....

a teraz pędzę do "dorosłej" pracy i będę z niecierpliwością wyczekiwać jej końca by poczytać Wasze opinie :D

30 komentarzy:

  1. genialne!
    filmiki bardzo mi się podobają, fajny sposób prezentacji

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne!!! słów mi zabrakło więc tylko tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna i bestie :-) Filmy mile widziane (ależ mnie na gry słowne wzięło)!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne koraliki. niesamowity pomysł i przepiękne faktury! a filmy - . doskonale zgrane z muzyką. słowem - piękny post! pozdrawiam, e. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję.
      Japończycy dobrze inspirują :)

      Usuń
  5. Piękne! Takie troszkę wężowate, w sam raz na chiński rok węża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wężowate więc mają skrzydełka by smocze były :D
      dziękuję bardzo.

      Usuń
  6. Znowu bijesz samą siebie na głowę! Te smoki są po prostu genialne. Mały jest cudny, zakochałam się. Podziwiam Cię za wytrwałość. A filmiki genialne, móc zobaczyc te cudne małe dzieła sztuki z każdej strony to nie lada gratka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedna ta moja głowa ;)

      film to chyba najsensowniejsza forma pokazania czegoś przestrzennego.

      Usuń
  7. o matko święta jakie cudowne ! chciałabym takiego smoka. chciałabym po stokroć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję.
      a chcieć można... i może można nawet mieć... choć jeden z tych jest jak wiadomo zamówiony a drugi na razie w rezerwie ;)

      Usuń
    2. przepiękne. jeśli zdecydujesz się wypuścić małego smoka w świat to ja bym była bardziej niż chętna :) Pozdrawiam. M.

      Usuń
  8. Ośmielę się nieśmiało zapytać - a gdzie one mają koniec? :)
    Fajne smoki, na prostym rzemieniu będą grać gwiazdorskie role.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to gdzie?
      tam gdzie koniec... ogona :D

      dzięki!

      Usuń
  9. Smoki! Mam do smoków ogromną słabość... Ogroooomną... Twoje są piękne!
    Filmików niestety nie widzę, może przy innym komputerze mi się uda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe, na początku myślałam, że to wijące się węże.
    Jednak filmy mi się nie otwierają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smoki, smoki, specjalnie im zrobiłam skrzydełka żeby nie było wątpliwości ;)
      dziękuję.

      Usuń
  11. czekałam, czekałam... i się nie rozczarowałam :)
    nic a nic, a filmiki są czaaaaadowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. napiszę tylko, że jestem pod wrażeniem...
    ...bo jestem ;)

    pomysł na smoki miałaś nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te Twoje Smoki!!
    W ogóle rewelacyjny pomysł na męską ozdobę - żaden by się takiego nie powstydził - z resztą sama chętnie byłabym posiadaczką takiego Smoczka na wyłączność - bardzo mi się podobają, zwłaszcza ten śpiący :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite :) Tak dopracowanych ceramicznych koralików jeszcze nie widziałam ;) Napewno zostanę tu na dłużej, już się rozgościłam :)

    OdpowiedzUsuń