poniedziałek, 17 czerwca 2013

...


Ostatnio czasu znowu mniej. Czasem już mam wrażenie że to już niemożliwe ;)
Dużo pracy "dorosłej" (czyli tej dodatkowej pozwalającej opłacić rachunki) wyjazd do Warszawy, praca moja ulubiona - Jarmark się zbliża powoli zaczynam wpadać w stres, ogród zarasta i zaczyna busz przypominać....

ale o czym to ja miałam pisać....
w skrócie oczywiście bo dziś wolne od dorosłej, trzeba za resztę się łapać.



miałam pisać po pierwsze o tym że wycieczka mi się udała!
że spotkałam tyle fajnych osób, że wciąż mi się gębusia uśmiecha, a Warszawa pierwszy raz zrobiła na mnie dobre wrażenie (oj zawsze miałam niefart ;) ) 



miałam napisać o tym że wciąż pracuję nad tym pomysłem który zrobił mi w głowie straszne zamieszanie - emocje trochę opadły, oczywiście pojawiają się wątpliwości itp itd... jeszcze trochę potrwa zanim go skończę, zanim zrealizuję zdjęcia jakie sobie wymyśliłam (ha! ale już wiem kto mi pomoże :D ) ...

 pomyślałam że mógłby się pojawić jakiś konkurs w związku z tą nowością od tak długiego czasu męczoną.
dawno nie było tu takich wydarzeń ;)

macie chętkę się zabawić?



***

Wczoraj w pracy dorosłej miałam wizję pięknego spaceru nad otwartym morzem, może być zimno, może padać i wiać byle było pusto.
;)


Więcej zdjęć z wycieczki do Warszawy na FB

4 komentarze: