sobota, 20 lipca 2013

Sportowcy ^.^


Dokładnie za tydzień, mniej więcej o tej porze będę się pewnie jeszcze miotała układając, przypinając swoje prace na stoisku na Jarmarku Dominikańskim.
Rety... został tylko tydzień.
Tyle jeszcze muszę zrobić. 

Dziś rano otworzyłam piec a w nim, poza drobiazgami które pojawiały się ostatnio na zdjęciach "roboczych", znajdowała się także seria kocich obrazków.
Podzieliłam je na kilka kategorii ;)
Dziś mam dla Was dwa koty które kochają sporty wodne.




Fifi uwielbia pływać. Nawet w wodzie lubi wyglądać wyjątkowo. Fioletowy czepek w groszki wyróżnia się z całą pewnością. 


***


Juruś jest świetnym żeglarzem. Ostatnio w Międzykocich Mistrzostwach Żeglarskich wygrał złoty medal.


Kolejne koty w najbliższych dniach....
:)

7 komentarzy:

  1. nieustannie zadziwiasz pomysłami :)

    a kocie imię Juruś wymiotło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki!
      dziś mnie naszło by miał na imię Juruś. jakiś taki ciąg skojarzeń.
      wcześniejsze było zbyt egzaltowane i mało sportowe.

      Usuń
  2. Imię Juruś jest cool :)
    A kafle świetne, zresztą jak zwykle. Willys też uwielbia sporty wodne :)

    Co do jarmarku - moja Droga, który to twój Jarmark? 10? 12? I zawsze ta sama panika. Choć fakt, jeśli chodzi ustawianie stoiska, to zawsze byłaś ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czułam że Juruś się przyjmie :D
      dzięki, dzięki!

      o znałam kota co chętnie się kąpał, znam takie co uwielbiają płynącą wodę z kranu łowić ;>
      Willys tylko potwierdzał ostatnio moje obserwacje na ten temat.

      hm... mój to Jarmark jest...
      niech policzę...
      (trzy lata nie na swoim ale kilka prac moich było...)

      o matuś....
      to mój 14 Jarmark.

      panika w tym roku jakby przytłumiona.
      wcale nie taka ostatnia, w sobotę zawsze jestem do południa poukładana mniej więcej.
      a Pan Srebrny kilka dni szura drobiazgami ;)
      niektórzy to nawet zjeżdżają później ;)

      Usuń
    2. No fakt, Pan Srebrny Cię przebija :)

      Usuń
  3. Bardzo ładniusie te koty marynarskie:) Na jarmarku będę, może odnajdę Cię i zobacze na żywo?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję.

      Znajdziesz mnie na Św. Ducha.
      pewnie za kilka dni wrzucę jakąś mapkę z konkretniejszymi namiarami.
      Pozdrawiam :)

      Usuń