niedziela, 15 marca 2020

Oswald lubi gapić się na Księżyc


Trudne czasy mamy ale mam nadzieję że trochę Wam je uprzyjemnię najnowszym obrazkiem. 
Narysowałam zająca któremu dałam na imię Oswald. Całkiem niedawno Ksenia podrzuciła mi takie imię i wiedziałam że to będzie dla takiego zająca.


Oswald lubi po długim dniu usiąść wśród splątanych korzeni bukowych i obserwować Księżyc na wieczornym niebie.



Oczywiście nie zabrakło tu porostów, mchów i grzybów.





Narysowałam go tuszem na beżowym papierze w formacie A4




Razem z Kajtkiem - TU wpis o Kajtku - tworzą piękną parę obrazków.

Dbajcie o siebie i innych!

3 komentarze:

  1. Kolejny piękny rysunek okraszony krótką historyjką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      O jak chciałabym umieć pisać fajne dłuższe historyjki.

      Usuń
    2. Takie krótkie mi wystarczą :-).

      Usuń