piątek, 20 sierpnia 2021

Dzika rodzina

 


Zaczynam powoli nadrabiać opóźnienia w pokazywaniu tego co powstało w ciągu ostatnich czterech miesięcy. Chronologicznie nie będzie.
Na pierwszy ogień idą dziki.
Cała Dzicza rodzina.


Tata Dzik - Mieczysław





Mama Dzika - Elżbieta





I czwórka dzieciaków

Dzik Jasiek






Dzik Tadzik





Dzik Witek





Dzika Irenka




*


Dziki są ceramiczne i naprawdę niewielkich rozmiarów. 


Tuż przed Jarmarkiem dominikańskim udało mi się zabrać całą rodzinkę do prawdziwego, choć małego i położonego w mieście lasu. Dziki pohasały po mchu i pniakach, poznały grzyby i śluzowce, bawiły się świetnie ;)












8 komentarzy:

  1. Prześwietna rodzina...Urzekły mnie doszczetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :D
      Dobrze mi się pracowało i to chyba widać ;)

      Usuń
  2. Wspaniała rodzinka, piękne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze:-). Spotkanie z takimi dzikami to sama przyjemność. Mniej przyjemne spotkanie miałam z prawdziwymi dzikami w centrum miasta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje dziki mało straszne. Te prawdziwe potrafią spłoszyć człowieka. Najbliższe spotkanie miałam w lesie (stado młodzieży z odległości kilku metrów) ale w mieście też je spotykam.

      Usuń
  4. Gratuluję fantazji i talentu. Piękne i urocze są te dzikuski :)

    OdpowiedzUsuń