poniedziałek, 10 stycznia 2022

Szadź

 

Wyobrażacie to sobie? Mroźna noc, gwiazdy na niemal czarnym niebie, może widać drogę mleczną a może przyplącze się niemal transparentna chmura, drzewa otulone, rozświetlone szadzią. A może to szron?

Gdy rysowałam tę krótką serię obrazków akurat było mroźno i okoliczne drzewa tak właśnie wyglądały.


Na początku powstały cztery obrazki. 

Topole






Wierzby






Jabłonie





Osika






Pierwsze Wierzby błyskawicznie znalazły nowy dom ale okazało się że komuś zamarzył się komplet właśnie z takich 4 obrazków. Papier na którym rysowałam jeszcze miałam, wciąż byłam jeszcze myślami w tych rysunkach, więc narysowanie drugiej wersji wierzb poszło łatwo i w ogóle było możliwe.

Wierzby II





A tak wygląda całość z drugą wersją Wierzb










































2 komentarze:

  1. Lubię takie drzewa gdy szadź osiada. Pięknie uchwyciłaś ten moment :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba :)
      Ja też bardzo lubię szadź i szron.

      Usuń