czwartek, 22 marca 2012

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o.....


tak nadziałam na nitkę i przerobiłam... na oko siedem tysięcy koralików.... na specjalne zamówienie. 
o matuś.... mam dość :)
dziś rano skończyłam, dostarczyłam a nowa właścicielka podobno zadowolona, co mnie cieszy ogromnie.

i cieszy mnie w ogóle dzisiejszy dzień.
bo świat jest mały ;)
bo byłam (po kilku latach dąsania się ;)) na Amberifie i poznałam kilka osób znanych mi tylko wirtualnie i bardzo mi miło było.
Sława - dzięki Ci za zaproszenie :D

a na dokładkę dziś w powietrzu już tak całkiem poważnie czuć było wiosnę. 
:)



21 komentarzy:

  1. o ja cie....koralików co niemiara, ale robi wrażenie. Jaki adekwatny tytuł posta. Ja bym po zawleczeniu chyba widziała tylko na czarno czerwono- choc nawlekłam kiedyś hmm 11 mb tego było tych maleńkich ale nie liczyłam ile. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja tez powiem OOOOOOO!!!! Piękna rzecz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. MM - na szczęście każdy sznur w jednym kolorze więc nawlekanie nie wymagało liczenia, kombinowania. ale owszem roboty co niemiara.
    ja też ich nie liczyłam dokładnie.... przeliczyłam centymetry na sztuki a potem na gramy znów na centymetry, zsumowałam i tak na oko wyszło :D

    Galu - dzięki :D

    Poranna - i tatulku .... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dostałabym oczopląsu i zesztywnienia palców! Ale jest efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojaciękręcę! Cudo, cudo, cudo! Napatrzeć się nie mogę, jak to pięknie wygląda! Wspaniały naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  6. :D dziękuję Wam bardzo!

    Gooocha - u mnie zesztywnienie pleców nie palców i łupanie w ramieniu ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Szlachetna prostota, robi wrażenie! No i tyle wariantów noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo matko! Podziwiam, tyle roboty. Ty to masz zacięcie :) ale warto bylo, fajny efekt, zwlaszcza ten wiazany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łolaboga, że też miałaś w sobie tyle samozaparcie, coby najpierw nadziać, a potem przerobić!!!!
    Biję pokłony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaimponowałaś
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie nie było,
    a tu proszę ile nowych, wspaniałych prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło Cię widzieć po tak długim czasie zatem.
      dziękuję pięknie

      Usuń
  12. Swietne ze mozna z naszyjnikiem tak pokombinowac i zrobic cos co samemu sie wymysli! :)
    Swietny pomysl.

    http://diyblog3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń