czwartek, 28 stycznia 2021

Biżuteryjki dla WOŚP i inne fajne aukcje

 

W poprzednim wpisie pokazywałam Wam co przygotowałam wraz z siostrą na tegoroczny, 29 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Dziś opowiem Wam o akcjach w których też brałam udział ale w trochę innym stopniu oraz o takich które bardzo mi się podobają.

Na początek aukcje pod szyldem "Biżuteryjki dla WOŚP" a skoro na wstępie pojawił się zajączek będzie bransoletka z leśnymi zwierzątkami.



zdj. Justyna Krupkowska - Filipowska i Łukasz Filipowski


Tu dołożyłam od siebie właśnie tego małego, zielonego, ceramicznego zajączka z serduszkiem na łapkach.



Jeśli zajrzycie na aukcję to zobaczycie że bransoletka to mało powiedziane. Tam jest zestaw dwóch baz do bransoletki, komplet przywieszek, naszyjnik a wszystko w dopasowanym tematycznie pudełku. Tam też poznacie wszystkich autorów tego zestawu (pominę wymienianie wszystkich bo nigdy nie skończyłabym pisać a wpis stałby się nieznośnie długi)

AUKCJA - SEKRETY ZWIERZĄT


***


fot. Beata Banach

Leśne Szepty To kolejny biżuteryjny komplet do którego co nieco od siebie dołożyłam. Zrobiłam kilka ceramicznych kaboszonów z ręcznie formowanymi listkami a potem dziewczyny poczarowały igłami, taśmami sutaszu, przyprószyły pirytami i powstał taki piękny zestaw.


Tak to wyglądało w trakcie pracy


Każdy listek osobno robiony, użyłkowany


A tak wyglądały kaboszony tuż przed tym gdy wysłałam je w dalszą drogę.



A tak jak dziewczyny zaczarowały wygląda całość. 

Aukcje są dwie. Naszyjnik osobno i bransoletka z kolczykami. Warto tam zajrzeć by zobaczyć więcej pięknych zdjęć, poznać twórców, może licytować i zgarnąć dla siebie naszą wspólną pracę a przy okazji okazać wsparcie. Choć może powinnam napisać odwrotnie. Okazać wsparcie a przy okazji posiąść nasze dzieło :)

AUKCJA - LEŚNE SZEPTY - NASZYJNIK

AUKCJA - LEŚNE SZEPTY - BRANSOLETKA I KOLCZYKI

***


A teraz kilka, naprawdę tylko kilka, aukcji przygotowanych przez Biżuteryjki dla WOŚP. To prace które mi się wyjątkowo podobają ale myślę że warto przejrzeć wszystko bo jest co podziwiać i co licytować.

LINK DO WSZYSTKICH BIŻUTERYJKOWYCH AUKCJI

A to moi ulubieńcy, wszelkie informacje o autorach biżuterii, pudełek, fotografach, modelkach znajdziecie w opisach aukcji. 


Atlas Nieba

Kosmiczny! Srebrny, wędrujący od twórcy do twórcy naszyjnik. Zahaczył nawet o Irlandię. 

AUKCJA  - ATLAS NIEBA

***



Skoro jesteśmy w kosmosie to zajrzymy co tam się dzieje w Drodze Mlecznej a tam planety, meteoryty, księżyc.

***




Wciąż w kosmicznym temacie mamy naszyjnik Horyzont Zdarzeń.

O rety, jak on mi się podoba! Kolory, temat, zdjęcia, pudełko - dosłownie wszystko.


***



Bardzo mi przypadł do gustu również naszyjnik Freya a muszę się Wam przyznać że biżuteria z sutaszu nieczęsto mnie "bierze". Ale tu kolory, kamienie bardzo przyciągają moje oko. 

***




Na deser z Biżuteryjkowej twórczości jeden z naszyjników nawiązujących do "Alicji z Krainy Czarów"

Ale powiem Wam - cała seria oparta na tym temacie jest świetna.


Koniecznie zobaczcie również Sny Alicji i Wonderland. 


Poza tym druidzi, chabry, klimaty Indii, koronki, niesamowite jezioro - duuużo bardzo ciekawych i pięknych prac.

Naprawdę nie jestem w stanie wszystkich wymienić.

***


Teraz kilka aukcji które mają to coś.



Buty z pracowni Jednorożec. Ręcznie robione, lniane buty. Przyznaję się że mam nieprzyzwoitą ilość butów od Roberta (stojącego za tym wszystkim). 
Mogę chodzić wszędzie z plecakiem lub jedną torbą ale buty muszę mieć wygodne, "niezniszczalne", z dobrych, naturalnych materiałów i wyjątkowe. 
Do wylicytowania są te w naturalnym kolorze - może na zdjęciu nie robią takiego wrażenia ale na żywo są świetne. Na zdjęciu poniżej moje własne. Ten sam model, inny kolor.


***




Kolejna aukcja która zwróciła moją uwagę to akwarela autorstwa Natalii Szczęśniak. Obserwowałam proces jej powstawania na Instagramie Natalii. 


***




A może domek z dobrą energią? Jeden z dziesięciu wzorów może być Wasz. maleńkie M, ale za to pełne dobra odda w hojne ręce Krófka - jewelry studio :D

AUKCJA - DOMEK

***


A gdyby tak wybrać się na Bali? Choć nie jestem wielbicielką upałów i tropików to chętnie bym tam pobyła. Popływała w ciepłej wodzie, najadła się pyszności, oczy napasła widokami.

Na razie to nie jest możliwe ale za to można mieć od Skarbów Natury wisiorek prosto z tej pięknej wyspy. A w opisie aukcji kilka pięknych zdjęć z wyspy.

AUKCJA - WISIOREK Z BALI

***




Jest też do zdobycia piękna biżuteria od Gosi Chruściel - Waniek. Np. ten pierścionek ze zdjęcia powyżej z niesamowitym kamieniem. 

AUKCJA - PIERŚCIONEK Z ALEKSANDRYTEM

***


I na deser pozdrawiamy Was z zającem, zapraszamy do wspierania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, przypominamy że Puzzle wciąż czekają :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz