niedziela, 24 stycznia 2021

Siostrzana współpraca dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy



Co roku zastanawiam się w jaki sposób wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Kilkanaście lat temu założyłam konto na Allegro tylko po to by móc wystawić jedną ze swoich prac na licytację.
Zawsze musi być to coś wyjątkowego. 
:)

Tym razem postanowiłam że oddam w ręce najhojniejszego Allegrowicza mój mały przebój - puzzle z obrazkiem "U siebie jak w niebie". Wiadomo, że przy takiej okazji muszą być one trochę bardziej specjalne, niepowtarzalne.



Szybko wpadłam na pomysł by namówić na współpracę siostrę. Najnowsza pasja Agi zwanej w rodzinie Małą, o której opowie Wam własnymi słowami, idealnie pasowała do mojego pomysłu.






Mała napisała:

Drewno lubię od zawsze ale nigdy nie pomyślałam, że mogę sama z niego coś zrobić. Zaczęło się niewinnie od podrasowania stołu. A potem przyszedł 2020 życie zwariowało, moje solidnie zwolniło. I tak 3 miesiące temu rzuciłam się na głęboką wodę. Kupiłam narzędzia do obróbki drewna, o których istnieniu wcześniej nie miałam pojęcia, obejrzałam pół internetu, przerobiłam altankę ogrodową na mini warsztat i zaczęłam się bawić... 

Orkiestrę natomiast, wspieram i kocham całym sercem od pierwszej edycji. Tak się złożyło, że pierwszy finał zbierał kasę na dzieciaki z taką wadą z jaką ja się urodziłam. Miałam szczęście - zoperowano mnie z sukcesem w prehistorycznym 1982 a przez to poczułam się jeszcze mocniej związana i zobowiązana do wspierania. 

Pudełko do puzzli Karoliny to nie tylko nasza pierwsza współpraca. To naprawdę pierwsze z moich dzieł, które pokazuje światu i które u kogoś zamieszka. Włożyłam w nie całe moje połatane operacyjnie serducho, na którym mam łatkę z kwiatkiem wg wypisu szpitalnego. Pudełko zapewne nie jest idealne ale najlepsze jakie umiałam zrobić. 





I tak oto puzzle wylądowały w pudełku zrobionym przez siostrę, Ozdobionym dodatkowo przeze mnie ręcznie namalowanymi, pozłoconymi chmurami i napisem. W środku pudełko wyłożone zostało papierem (od Paper Heaven), znajdziecie tam też wydrukowany obrazek - by ułatwić układanie, krótką historię jego powstania i trochę słów od nas. 

To teraz najważniejsze czyli link do aukcji dzięki której wesprzemy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy (klikamy poniżej)


O samych puzzlach w wersji "normalnej" pisałam tu -> Na długie wieczory


A to zdjęcie które trzymam w ręku to my dwie, najprawdopodobniej na Westerplatte, na schodach pomnika. Ciekawe czy odgadniecie w jakich latach mogło być zrobione.
:)

2 komentarze:

  1. Pudełeczko bajeczne w sam raz do Twoich bajkowych obrazków które tym razem jest w formie puzzli.Piękny zestaw i piękne przeznaczenie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję pięknie. Przy takiej okazji i celu musiało być wyjątkowo.

      Usuń