poniedziałek, 17 października 2022

Zaraz będzie padał śnieg

 

"Przymrozek" albo "Zaraz będzie padał śnieg".


Ja wiem że wciąż mamy jesień, do zimy daleko ale tak wyszło że kilka dni temu dokończyłam ten rysunek więc nie będę czekać na zimę. 

Zabawne jest to że zaczęłam go rysować latem - chyba chciałam schłodzić choć myśli ;) . Nie dałam rady dokończyć - nie dość że rysowałam na Jarmarku Dominikańskim czyli warunki dalekie od tych w pracowni to jeszcze gorąco było - zawsze się boję że na papierze zostaną ślady dłoni. 
















6 komentarzy:

  1. Cudny obrazek! A drzewko wygląda trójwymiarowo :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze przymrozki już za mną więc obrazek w sam raz w porę utrafiony. Piękny z tym samotnym drzewem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jakoś mijam z przymrozkami albo nie zauważyłam ;)
      Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  3. Super obrazek a zima już jest:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Nareszcie jest i trochę mrozi i śnieży - naprawdę to lubię. Śniegu chciałabym więcej ale niestety już straszą ociepleniem.

      Usuń