wtorek, 19 grudnia 2023

Akwarele 4. Zima, część 1



Tak jak zapowiadałam w poprzednim wpisie - mam do pokazania Wam akwarele tym razem w zimowym klimacie. Ponieważ powstało ich sporo to podzieliłam je na dwie części.
W kolejnej będą takie które nazwałam sobie "zima nad jeziorem" i dwie jeszcze jesienne. 
Dziś zima w różnych wydaniach. Trochę nocy, iskierek, mroźnych poranków i zwierzaków. 


Gil





Sosna





Jarzębina





Wierzba i pełnia






Dwa zające





Świeży śnieg





Wiewiórka





Zimowy ogród 1






Zimowy ogród 2





Spotkanie






Cisza





Stado kawek





Prószy śnieg





Iskrzący śnieg







2 komentarze:

  1. Zimowy klimacik jest taki jak powinien być zimą. Kawki wspaniale przysiadły :-).Są też zajączki i wiewióreczka...Wszystko otulone śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego Twoje komentarze wpadły mi do spamu. Na szczęście czasem tam zaglądam.

      Lubię taką prawdziwą zimową zimę. Ze śniegiem i mrozem na szczęście trochę takiej w tym sezonie było.

      Usuń