czwartek, 17 grudnia 2015

Zimą koty lubią niebieskie swetry


Bo zimą w ogóle swetry są na topie i zaraz będzie więcej czasu na czytanie książek... a z niebieskim tak ładnie komponuje się kolor futerka ;))

Tuż przed, wspominanym w ostatnich dwóch wpisach, Festiwalem w Poznaniu, wyjęłam z ostatniego wypalania takie dwa obrazki z kotami w bibliotece. Koty znalazły już nowy dom, teraz tylko czekają na transport... ale dzięki temu że jeszcze chwilę u mnie są mogłam im zrobić ciut lepsze zdjęcia niż te robione w pośpiechu na stoisku festiwalowym :)




Jakoś dopiero teraz do mnie to dotarło - mam właśnie taki sweter, ulubieniec na zimowe dni - ogromny, ciepły, niebieski, z wielkim golfem :D



8 komentarzy:

  1. Mnie też dobrze w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie zdjęcie w swetrze ;-)))?
    Uwielbiam Twoje połączenia kolorów!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, sweter wystąpił na zdjęciach dwukrotnie (aż dziwne że pamiętam!)
      po pierwsze daaaawno temu przy okazji prezentacji fascynatora - http://karolina-g.blogspot.com/2010/02/pola-i-jej-polarny-fascynator.html
      i po raz drugi tu - http://karolina-g-patrzy.blogspot.com/2013/09/177.html :D

      dziękuję pięknie!

      Usuń
    2. Zdecydowanie z fascynatorem jest lepsze ujęcie :D

      Usuń
  3. Kot, sweter i książki - niebezpiecznie wysokie nagromadzenie fajności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D jeszcze przydałaby się ciepła herbata lub kawa.

      Usuń