sobota, 29 października 2011

na niebiesko


Wczoraj skończyłam niebiesko-niebieski komplet i gdybym zrobiła to półgodziny wcześniej miałabym w ładnym świetle fotki.
A dziś chmury za oknem, światła jak na lekarstwo.....

Komplet taki z gatunku prostych. Kawałki ceramiki pokryte "elektrycznym" szkliwem (na żadnym zdjęciu ten kolor dobrze mi jeszcze nie wyszedł a próby już były) i koraliki. Żadna filozofia, ale jak już chyba marudziłam robiłam go pomiędzy innymi zadaniami. Tak trochę dla zmiany tematu.




:)

10 komentarzy:

  1. prosta filozofia :))

    śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki świetne
    wisior i sznur też, ale wisior plus sznur to dla mnie za dużo ....chyba
    zastanawiam się jakby wisior wyglądał z granatową "krótką" aksamitką ,która przy wisiorze z obu stron miałaby przyszyte kobaltowe koraliki
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrau, moje ulubione kolorki - jak się tu nie zakochać? Zwłaszcza, że w tak ładnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It’s been wonderfull and the colours are also beautiful !

    OdpowiedzUsuń
  5. może i proste, ale jakie ładne!
    i kolor świetny (lubię niebieski we wszystkich możliwych odcieniach)
    i.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sznurze najbardziej podoba mi się akcent z metalizującymi koralikami, a kolczyki bliższe mojej naturze, oczko z koralikami przy biglu coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny komplecik w cudnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. :D dziękuję Wam ogromnie

    Nika - trudnej filozofii nie kumam ;) przypomniały mi się zajęcia na studiach - zdejmowałam okulary i patrzyłam w kierunku prowadzącego zajęcia. wyglądałam jakbym słuchała uważnie, myślami byłam gdzie indziej. póki zaliczano za obecność było dobrze.... gorzej gdy przyszło do egzaminu na podstawie książki naszego wykładowcy.... ;>
    (tej książki nikt nie zrozumiał chyba tylko autor - testy robiłam bo się bałam że ograniczona jestem ;) )

    Alicjo - na szczęście to tak zrobione że można sznur koralikowy wyjąć, zawieszkę powiesić na czymś innym, lub sam sznur zamotać na nadgarstku jako bransoletkę. zawsze tak kombinuję bo nie lubię biżuteryjnych "garniturów"

    Tobatko jak robiłam ten zestaw to ciągle myśl miałam w głowie - Tobatce by się spodobało :D

    Ewa - thank you so much :D

    I.nna - niebieski jest bardzo fajnym kolorem. a takie indygo ..... mrrrr....

    OdpowiedzUsuń